Vacature: Manager Front office / Sales

Om ons team verder te ontwikkelen, zijn wij per direct op zoek naar een gedreven, enthousiaste en ervaren Manager Front office (32 -38 uur). Als Manager Front office, met ambitie en durf, ben je verantwoordelijk voor het operationele management van de frontoffice en een aantal salesactiviteiten die met de frontoffice samenhangen. Je houdt het overzicht en zorgt ervoor dat iedere gast, en collega, zich gezien en thuis voelt. Je bent het visitekaartje van ZIN en draagt er zorg voor dat gasten van een perfecte service genieten.

Bij Kloosterhotel ZIN kom je op adem. De aanwezigheid van kunst en de schoonheid van het landgoed dragen hieraan bij. Wij streven er iedere dag naar om een gastvrije, duurzame en rustgevende plek te zijn. Thema’s als Cultuur, Natuur, Duurzaamheid, Gezondheid en eenvoud zijn inspiratiebronnen van het team van ZIN. Begrippen als Compassie, Bewustwording, zoeken naar balans en het terugschakelen in deze hectische maatschappij zijn daar essentiële onderdelen in.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Dagelijks aansturen en coachen van het team van 2 tot 3 front office medewerkers
• Beheren van het Property Management Systeem (PMS)
• Verantwoordelijk voor het opstellen en behalen van relevante verkoopdoelstellingen
• Monitoren van de prestaties van de afdeling en het rapporteren aan de directie
• Verantwoordelijk voor het opstellen van roosters en planningen

Profiel:

• Werkervaring in een zelfde functie of je bent toe aan volgende stap in je Hospitality carrière
• Een afgeronde opleiding Hotelmanagement (of gerelateerd) op HBO of MBO niveau.
• Communicatie, commercieel handelen en leidinggeven: Hier blink jij in uit!
• Uitstekende kennis van PMS systemen
• Commercieel ingesteld en resultaatgericht
• Een teamspeler met een hands-on mentaliteit
• Oog voor detail en een focus op kwaliteit
• Stressbestendig en flexibel

Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden:

• Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische omgeving
• Een prettige werksfeer in een gezellig en hecht team
• Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
• Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei
• 5 extra vakantiedagen!

Interesse?

Word jij hier enthousiast van en ben jij de geschikte kandidaat voor deze functie? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar welkom@zinvught.nl t.a.v. dhr. G. ten Cate (directeur). Wil je extra informatie neem dan contact op met Gerie ten Cate 06-51327302. Wij kijken uit naar jouw reactie!